,
 

   Strona główna » Dostawa

Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie  |  Kontakt   
Kategorie
Materace antyalergiczne (6)
Materace kieszeniowe (10)
Materace kieszeniowe z kokosem (1)
Materace piankowe (12)
Poduszki ortopedyczne (1)
Pokrowce
Koszyk więcej
...jest pusty
Nowości więcej
01. Materac kieszeniowy HARMONIA 80 PROMOCJA
01. Materac kieszeniowy HARMONIA 80 PROMOCJA
240,00zł
Promocje więcej
05. materac antyalergiczny Activia duo PP Plus 140*200
05. materac antyalergiczny Activia duo PP Plus 140*200
760,00zł
684,00zł
Informacje
Regulamin
Dostawa
Gwarancja, reklamacje i zwroty
Dane teleadresowe
Dane do przelewu
Dostawa Dostawa
Wysyłka i dostawa towaru

Wysyłka towaru następuje najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty od Kupującego.
Podany wyżej termin wysyłki pozostaje skuteczny pod warunkiem:

» zamówienia towaru o rozmiarach standardowych, bez konieczności dostosowywania rozmiarów towaru indywidualnie do wymagań Kupującego;

» możliwości uzyskania telefonicznego kontaktu z Kupującym, celem potwierdzenia zamówienia;

» dostępności towaru - w przypadku gdy towar nie jest dostępny Kupujący zostaje niezwłocznie o tym powiadomiony i poproszony o akceptację najbliższego możliwego terminu wysyłki.

Zakupiony towar zostaje dostarczony za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres podany w formularzu zamówienia.

Cena towaru nie zawiera ceny transportu. jest ona ustalana po dokonanym zakupie i zależna od jego wielkości. W celu wcześniejszego ustalenia ceny wysyłki prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.

W przypadku dostawy towaru o znacznych rozmiarach (materace dwuosobowe) i/lub konieczności wniesienia towaru w niesprzyjających warunkach (wąskie klatki schodowe, ciasne przejścia) oraz wszędzie tam, gdzie wniesienie towaru przez jedną osobę mogłoby spowodować uszkodzenie towaru, Kupujący zostanie poproszony o udzielenie pomocy kurierowi.

Obowiązkiem PP Plus sp. z o.o. i spedytora jest dostarczenie towaru do drzwi Kupującego w stanie idealnym. Reklamacje uszkodzeń mechanicznych powstałe podczas transportu rozpatrywane będą tylko w momencie odbioru towaru. Obowiązkiem Kupującego jest sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki w momencie odbioru, w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu Kupujący wraz z kurierem spisują protokół reklamacyjny.

Jednocześnie w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych w transporcie Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia towaru, zobowiązany jest jednak natychmiast powiadomić o zaistniałej sytuacji PP Plus sp. z o.o.
Kontynuuj
space space