,
 

   Strona główna » Dostawa

Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie  |  Kontakt   
Kategorie
Materace antyalergiczne (6)
Materace kieszeniowe (10)
Materace kieszeniowe z kokosem (1)
Materace piankowe (11)
Poduszki ortopedyczne (1)
Pokrowce
Koszyk więcej
...jest pusty
Nowości więcej
05. Materac piankowy Standard 90*200 16cm
05. Materac piankowy Standard 90*200 16cm
160,00zł
Promocje więcej
05. materac antyalergiczny Activia duo PP Plus 140*200
05. materac antyalergiczny Activia duo PP Plus 140*200
760,00zł
684,00zł
Informacje
Regulamin
Dostawa
Gwarancja, reklamacje i zwroty
Dane teleadresowe
Dane do przelewu
Dostawa Dostawa
Wysyłka i dostawa towaru

Wysyłka towaru następuje najpóźniej w ciągu pięciu dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty od Kupującego.
Podany wyżej termin wysyłki pozostaje skuteczny pod warunkiem:

» zamówienia towaru o rozmiarach standardowych, bez konieczności dostosowywania rozmiarów towaru indywidualnie do wymagań Kupującego;

» możliwości uzyskania telefonicznego kontaktu z Kupującym, celem potwierdzenia zamówienia;

» dostępności towaru - w przypadku gdy towar nie jest dostępny Kupujący zostaje niezwłocznie o tym powiadomiony i poproszony o akceptację najbliższego możliwego terminu wysyłki.

Zakupiony towar zostaje dostarczony za pośrednictwem firmy spedycyjnej na adres podany w formularzu zamówienia.

Cena towaru nie zawiera ceny transportu. jest ona ustalana po dokonanym zakupie i zależna od jego wielkości. W celu wcześniejszego ustalenia ceny wysyłki prosimy o kontakt przed dokonaniem zakupu.

W przypadku dostawy towaru o znacznych rozmiarach (materace dwuosobowe) i/lub konieczności wniesienia towaru w niesprzyjających warunkach (wąskie klatki schodowe, ciasne przejścia) oraz wszędzie tam, gdzie wniesienie towaru przez jedną osobę mogłoby spowodować uszkodzenie towaru, Kupujący zostanie poproszony o udzielenie pomocy kurierowi.

Obowiązkiem PP Plus sp. z o.o. i spedytora jest dostarczenie towaru do drzwi Kupującego w stanie idealnym. Reklamacje uszkodzeń mechanicznych powstałe podczas transportu rozpatrywane będą tylko w momencie odbioru towaru. Obowiązkiem Kupującego jest sprawdzenie zawartości i stanu przesyłki w momencie odbioru, w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu Kupujący wraz z kurierem spisują protokół reklamacyjny.

Jednocześnie w przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych w transporcie Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia towaru, zobowiązany jest jednak natychmiast powiadomić o zaistniałej sytuacji PP Plus sp. z o.o.
Kontynuuj
space space