,
 

   Strona główna » Gwarancja, reklamacje i zwroty

Moje Konto  |  Zawartość koszyka  |  Zamówienie  |  Kontakt   
Kategorie
Materace antyalergiczne (6)
Materace kieszeniowe (10)
Materace kieszeniowe z kokosem (1)
Materace piankowe (11)
Poduszki ortopedyczne (1)
Pokrowce
Koszyk więcej
...jest pusty
Nowości więcej
05. Materac piankowy Standard 90*200 16cm
05. Materac piankowy Standard 90*200 16cm
160,00zł
Promocje więcej
05. materac antyalergiczny Activia duo PP Plus 140*200
05. materac antyalergiczny Activia duo PP Plus 140*200
760,00zł
684,00zł
Informacje
Regulamin
Dostawa
Gwarancja, reklamacje i zwroty
Dane teleadresowe
Dane do przelewu
Gwarancja, reklamacje i zwroty Gwarancja, reklamacje i zwroty
Gwarancja i reklamacje

Wszystkie towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 24-miesięczną gwarancją firmy PP Plus Sp. z o. o.

W przypadku, gdy w trakcie użytkowania towaru Kupujący stwierdzi wadę fabryczną, może złożyć reklamację w PP Plus sp. z o.o.

W przypadku stwierdzenia, że uszkodzenie wynika z niewłaściwego użytkowania towaru, lub innych przyczyn niezawinionych przez PP Plus sp. z o.o., Kupujący zobowiązany jest pokryć koszt przyjazdu przedstawiciela PP Plus sp. z o.o. Jeśli Kupujący wykaże chęć naprawy towaru przez firmę PP Plus Sp. z o. o. i jeśli będzie to możliwe od strony technicznej, zostanie to wykonane na odrębne zlecenie Kupującego i za odrębną opłatą.

W przypadku, gdy istnieją wątpliwości co do zasadności reklamacji PP Plus sp. z o.o. zapewnia Kupującemu prawo do ostatecznego uznania/nieuznania reklamacji przez upoważnionego przedstawiciela producenta.

W przypadku stwierdzenia, że uszkodzenie wynika z niewłaściwego użytkowania towaru, lub innych przyczyn niezawinionych przez PP Plus sp. z o.o., Kupujący zobowiązany jest pokryć koszt odesłania towaru z powrotem pod swój adres. Jeśli Kupujący wykaże chęć naprawy towaru przez PP Plus Sp. z o. o. i jeśli będzie to możliwe od strony technicznej, zostanie to wykonane na odrębne zlecenie Kupującego i za odrębną opłatą.

PP Plus sp. z o.o. stara się dbać o to, aby Kupujący mógł posiąść wiedzę niezbędną do właściwego i długotrwałego użytkowania materaca, a tym samym aby pomóc Kupującemu uniknąć uszkodzeń wynikających z zaniedbań w użytkowaniu. Odpowiadamy na każdy e-mail, udzielamy także konsultacji telefonicznych. W przypadku wątpliwości - proszę pisać i dzwonić.


Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku o "Ochronie niektórych praw konsumentów ..." Kupujący może bez podania przyczyny zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwrot towaru jest możliwy, gdy towar nie był w żaden sposób używany, nie nosi znamion używania, jak również jeśli nie została naruszona wewnętrzna warstwa folii ochronnej materaca.

Kupujący, chcący dokonać zwrotu towaru, zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie, wskazując jednocześnie numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Pracownik PP Plus sp. z o.o. niezwłocznie skontaktuje się z Kupującym, celem ustalenia dogodnej formy zwrotu towaru. Koszt zwrotnego przesłania towaru ponosi Kupujący.

W przypadku zwrotu towaru zapłacona należność zostanie zwrócona Kupującemu przelewem na wskazany rachunek bankowy natychmiast po dokonaniu przez Niego zwrotu towaru. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem, jak również zwrotów nie poprzedzonych pisemną deklaracją zwrotu.

Kupujący poprzez przyjęcie towaru oświadcza, że w brzmieniu paragrafu X niniejszego Regulaminu został poinformowany o prawie odstąpienia od zakupu - w terminie 10 dni od daty odebrania przesyłki - bez podania przyczyny .

Pobierz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Kontynuuj
space space